Brand partnership

Varumärkesutveckling är idag ett viktigt område för att bli framgångsrik och konkurrenskraftig. Vill du på ett strategiskt sätt samarbeta för att utveckla ditt varumärke och samtidigt hitta projekt där du verkligen kan engagera din målgrupp? Med Cullbergbaletten får du möjlighet att kommunicera till en stor internationell publik. Låt oss tillsammans diskutera mål, projekt och visioner för att bli ännu starkare.

Här följer några exempel på tidigare projekt där vi samarbetat med näringslivet.

Cullberg out in context (2010)

Cullberg out in context är Cullbergbalettens platsspecifika projekt som tar delar av vår konstnärliga verksamhet från sitt traditionella sammanhang och vidare till andra scenrum. Första installationen genomfördes på tre olika platser på Arlanda flygplats i Stockholm den 1 december 2010. Koreografen Thomas Zamolo hade tillsammans med dansarna skapat det improviserade verket.

Vitamin Well presenterades som exklusiv sponsor och varumärket exponerades i samband med installationen. Vitamin Well ville kommunicera kärnvärden som energi, styrka och modernt, något som också kan kopplas till Cullbergbaletten.

Out in context - Arlanda